۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۵۰

رئیس جمعیت هلال احمر ساوه:

حدود ۶ هزار ساوجی از خدمات هلال احمر بهره مند شدند

حدود ۶ هزار ساوجی از خدمات هلال احمر بهره مند شدند

ساوه- رئیس جمعیت هلال احمر ساوه گفت: حدود ۶ هزار نفر از شهروندان ساوجی از خدمات جمعیت هلال احمر طی تابستان بهره مند شدند.

سید لقمان حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های جمعیت هلال احمر ساوه در طرح اوقات فراغت تابستان گفت: در سه ماهه اخیر ۵ هزار از جوان و نوجوان ساوجی از خدمات مجتمع ورزشی جمعیت هلال احمر در قالب برنامه‌های ورزشی، استخر و ورزش‌های رزمی برخوردار شدند.

وی با اشاره به ارائه آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه به حدود ۴۰۰ نفر افزود: در المپیاد طرح دادرس با عنوان دانش آموز آماده در روزهای سخت موفق به کسب مقام اول شدیم.

رئیس هلال احمر ساوه اضافه کرد: یازدهمین مرحله طرح دادرس برای ۲۴ مدرسه در دو بخش پسران و دختران در سطح شهرستان برگزار شد که در مرحله شهرستانی موفق به کسب مقام اول شدند و به مسابقات استانی راه یافتند.

حسینی با اشاره به برنامه‌های جمعیت هلال احمر ساوه در اربعین گفت: اجرای طرح «مرهم زائر» یکی از برنامه‌های جمعیت هلال احمر برای خدمت رسانی به زائران بود در این طرح داروهای قابل استفاده و مازاد بر مصرف خانواده جمع آوری و برای استفاده زائران نیازمند ارسال شد.

وی افزود: در طرح مرهم زائر ۲۵ قلم داور به ارزش حدود ۲۰۰ میلیون تومان جمع آوری و یک تیم از جوانان جمعیت هلال احمر نیز برای امداد رسانی به زوار به عراق اعزام شد.

حسینی از بازسازی مجتمع فرهنگی ورزشی و آموزشی جمعیت هلال احمر ساوه خبر داد و گفت: ۱۰ میلیارد ریال برای بازسازی محوطه و روشنایی این مجتمع تخصیص داده شده و عملیات بازسازی آن شروع شده است.

کد خبر 5889545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha